Wat is Scouting Asten?

“Scouting staat voor uitdaging! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee kinderen en jongeren worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen."

Bij Scouting Asten komen kinderen en jongeren van de leeftijd 4 t/m 18 wekelijks bij elkaar om (bos)spellen te spelen, te bakken, te knutselen, nog veel meer leuke activiteiten te doen, maar vooral om samen veel plezier te maken.

Om de ervaring voor onze leden compleet te maken, gaan alle groepen twee keer per jaar op een weekend en sluiten we het seizoen af met een zomerkamp.

Wij zoeken jou!

Wij willen de komende jaren al het leuks blijven doen waar we de jeugd nu altijd een plezier mee doen. Dit zijn niet alleen onze wekelijkse groepen, maar ook weekenden en een zomerkamp.

Daarnaast hechten wij veel waarde aan onze mooie blokhut, de Polderhonk. Deze locatie bied ons de ruimte om onze activiteiten te doen. Als sponsor draag je dus ook een steentje bij aan het onderhouden en verbeteren van de blokhut.

Lijkt het jou leuk om ons als vereniging te steunen en onze sponsor te worden? Neem dan een kijkje in onze sponsor pakketten. Er is altijd een passend pakket voor jouw bedrijf.

Onze sponsorpakketten

Ons aanbod bestaat uit 3 verschillende pakketten, er is dus altijd een pakket dat bij jouw bedrijf aansluit.

Wil je liever een sponsorpakket op maat? Bijvoorbeeld omdat je anoniem wilt sponsoren, of een ander bedrag voor ogen hebt. Neem dan gerust contact op met onze sponsorcommissie via sponsor@scoutingasten.nl.

Sponsorpakket Vonk

Het basispakket, inclusief:

€150 / jaar

Sponsorpakket Vlam

Wordt ook zichtbaar in de blokhut:

• Jouw logo in de blokhut op A5 formaat
€250 / jaar

Sponsorpakket Kampvuur

Overal zichtbaar, ook op evenementen:

• Jouw logo in de blokhut op A4 formaat
  • Jouw logo zichtbaar op evenementen
€350 / jaar

Voor particulieren

Ook als particulier kan jij een steentje bijdragen:

• Ontvang ieder jaar een uitnodiging voor Vuur & Vrienden; een avond vol gezelligheid.
€25 / jaar

Goed om te weten

We houden van duidelijke communicatie, daarom vinden we het belangrijk dat je het volgende goed doorleest:

Periode en verlenging

• Je sponsort u voor een scouting seizoen: van 1 september tot 1 september.
  • Betalingen lopen via automatische incasso.
  • 4 weken voor het einde van een sponsorjaar, sturen we jou een herinnering voor het komende seizoen.

Mail ons voor vóór 1 augustus het volgende: