Stage lopen

Het volgen van je stage bij Scouting Asten, dat kan! Bij Scouting Asten bieden we de mogelijkheid om vanuit de middelbare school stage ervaring op te doen. Je gaat meedraaien als leiding bij de speltak Bevers, Welpen of Kabouters. Vanuit de speltak krijg je een enthousiaste begeleider die je kan ondersteunen in het voorbereiden van je eigen programma. Wekelijks kan je 2,5 uur mee groepdraaien én kan je mee op weekenden van vrijdagavond t/m zondagmiddag! Lijkt het je leuk om bij ons stage te lopen of heb je nog verdere vragen, vul dan het contactformulier in.

Ik wil (MaS) stage lopen bij Scouting Asten

Wij kunnen niet wachten op jouw bericht en jij waarschijnlijk ook niet.

Laat ons weten waarom je stage bij ons wilt komen lopen, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Dit formulier wordt beveiligd door ReCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Winkelwagen

Bestelling plaatsen