Onze acties

2 scouts staan een bloempot te vullen met potgrond. Een derde Scout heeft een zak potgrond vast
23 maart 2024

Potgrond actie

Je vind ons eind maart bij jouw aan de deur! We lopen met alle leiding en leden door heel Asten om iedereen te voorzien van potgrond, zodat jij tijdens de eerste mooie dagen van het jaar weer de tuin in kan.

Bekijk de potgrond actie
Een lid met de oliebollenactie poster
31 december 2024

Oliebollenactie

De verkenners bakken ieder jaar op 31 december oliebollen naast Snackbar 't Stuupke! Bestel vooraf op de actiepagina, en kom ze op 31 december ophalen. Bedrijven kunnen onze oliebollen ook gratis laten bezorgen!

Bekijk de oliebollenactie
6 leden zitten zwaaiend op een rij
24 september - 21 november 2023

De Grote Clubactie

Onze welpen, kabouters, gidsen en Sherpa's komen van september tot november bij jou langs om loten te verkopen. Ieder verkocht lot helpt ons om leuke activiteiten te organiseren en geeft jou kans op mooie prijzen van de Grote Clubactie!

Een gids laat een hond uit in de Polderse bossen
21 oktober 2023

Heitje voor Karweitje

Ter ere van ons 75 jarige jubileum hebben we besloten om een oude traditie nieuw leven in te blazen: ‘Heitje voor Karweitje’. Dit concept, waarbij onze leden klusjes uitvoeren in ruil voor een financiële bijdrage, is door de jaren heen een symbool geworden voor gemeenschapsbinding en de wil om te helpen.

Bekijk heitje voor karweitje