Een bever probeert aan te bellen bij een huis

Wij komen klussen op zaterdag 21 oktober

Op zaterdag 21 oktober trekken wij er met onze enthousiaste leden op uit, in de hoop dat we bij jou aan de deur mogen kloppen om een handje te helpen. De klusjes kunnen variëren van het snoeien van de heg, het wassen van je auto, tot het opruimen van je tuin of schuur. Wat je ook in gedachten hebt, wij staan klaar om te helpen!

Om de jubileumgeest te behouden hebben we ervoor gekozen om de bedragen voor de klusjes te baseren op het getal 75. Denk hierbij aan bijdragen als €0,75, €7,50, €15,- of zelfs €75,-. Elke bijdrage, vooral de varianten van €7,50, zal met open armen worden ontvangen. Uiteraard respecteren we je keuze en laten we jou beslissen hoeveel de uitgevoerde taak waard is.

Een kabouter was een auto op een oprit

Er is altijd een klusje dat bij ons past

Onze Scoutingleden variëren in leeftijd van vier tot achttien jaar. Afhankelijk van het soort klusje dat je in gedachten hebt, kun je aangeven welke leeftijdsgroep het meest geschikt is om de taak uit te voeren. We willen ervoor zorgen dat zowel onze leden als jij een positieve ervaring hebben.

Aanmelden om van deze unieke gelegenheid gebruik te maken, kan eenvoudig via de link die hieronder staat. Zorg ervoor dat je je aanmeldt voor 17 september, zodat we voldoende tijd hebben om alles te organiseren.

Een gids laat een hond uit in de Polderse bossen

Heb je nog vragen?

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, of gewoon wat meer informatie willen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Je kunt ons een berichtje sturen via Instagram of Facebook.

Voor directe communicatie kun je ook een e-mail sturen naar kabouters@scoutingasten.nl. We kijken er naar uit om deel uit te maken van je dag en samen het jubileum van Scouting Asten te vieren!